قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / سناد / تایید حواله و دریافت کتاب‌های درسی دانش‌آموزان از کتابرسانی

تایید حواله و دریافت کتاب‌های درسی دانش‌آموزان از کتابرسانی

برای دریافت کتاب‌های درسی از کتابرسانی ابتدا می‌بایست با مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، حواله‌های صادرشده را کنترل و بررسی و در نهایت تایید و چاپ گرفت.

پس از ورود به سامانه سناد از منوی سمت راست از «فروش و توزیع مواد آموزشی» وارد سامانه فروش می‌شویم.

از سمت راست بر روی حواله ورودی و لیست توزیع کلیک می‌کنیم. برای بررسی و تایید هر حواله بر روی دکمه زرد رنگ که در جلوی هر حواله قرار دارد کلیک می‌کنیم. همان طور که در تصویر می‌بینید در ستون «تایید مدرسه» علامت ضربدر وجود دارد که پس از تایید به صورت تیک سبزرنگ درمی‌آید.

با کلیک بر روی دکمه لیست دانش‌آموزان در جلوی بسته هر پایه نام دانش‌آموزانی که بسته مورد نظر(کتب) برای آنها سفارش داده شده است نشان داده می‌شود. پس از کنترل و اطمینان از صحت اطلاعات، بر روی دکمه تایید مدرسه کلیک می‌کنیم.

همان طور که می‌بینید وضعیت حواله اول به حالت تایید شده(تایید مدرسه) درآمد. پس از تایید همه حواله‌ها، با کلیک بر روی دکمه قرمزرنگ، آنها را چاپ می‌کنیم. اکنون می‌توانیم با در دست داشتن پرینت حواله‌ها و مراجعه به کتابرسانی نسبت به دریافت کتب اقدام کنیم.

نکته: اگر حواله‌هایی که صادر شده تعیین تکلیف نشوند(تایید یا مرجوع-لغو) حواله های احتمالی بعدی صادر نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *